Toimitusehdot

Yleistä

Ekokogiset on suomalaisen Dentian verkkokauppa(2808502-6 )

Puh. 0400-564 486 

Dentia pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna Checkout. Voit maksaa ostokset laskulla,osamaksulla, kortilla tai verkkopankilla.

Toimitus ja toimituskulut

Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. 

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitustapoina käytämme Postin palvelua.
Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin.

 Kierrätämme kaiken pakkausmateriaalin, joten paketissa oleva teksti ei aina vastaa sisältävää tuotetta. 


Toimitusaika

Tuotteiden toimitusajat ilmoitetaan tuotteiden tiedoissa. Pääsääntöisesti toimitusaika on 2-5 vuorokautta, mutta voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen.

Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien.Mikäli toimituspäivästä on kulunut yli 14 vuorokautta, vaihto- ja palautusoikeus on päättynyt. 

Valtaosa tuotevalikoimastamme on hygieniatuotteiksi luettavia tuotteita (mm. pesuaineet, kosmetiikka- ja ihonhoitotuotteet). Näillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, mikäli tuotteet on avattu ja otettu käyttöön. Avattuja tai koekäytettyjä hygieniatuotteita emme voi markkinoida laatukäytäntömme mukaisesti edelleen seuraavalle ostajalle. Ole aina yhteydessä asiakaspalveluun, mikäli huomaat tuotteessa virheen tai puutteita. Mikäli paketti on ulkoisesti vaurioitunut, älä nouda sitä ollenkaan vaan täytä vahinkoilmoitus toimipaikassa tai kotiinkuljetuksen tekevän tahon kanssa.  Palautusilmoitus on tehtävä viimeistään 14 vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta sähköpostilla

Ennen tuotteen palautusta, ota yhteyttä sähköpostilla emmituote@gmail.com niin tarkistamme palautuksen sekä annamme palautusohjeet.

Kun olet saanut vahvistuksen palautukselle asiakaspalvelustamme, voit palauttaa tilauksen. Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: yhteystietosi (nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite), tilinumerosi sekä tilauksen kuittikopio tai kopio tilausvahvistuksesta. Valokuva kuitista tai tilausvahvistuksesta riittää kopioksi.

Vastaanotettuamme palautuksenne, saat ilmoituksen sähköpostiisi palautuksen vastaanotosta sekä siitä, onko palautus suoritettu hyväksyttävästi. Hyvitämme rahat pankkitilillesi vasta, kun tuotteen kunto on tarkistettu.


Lähetykset palautetaan asiakkaan kustannuksella, paitsi jos kyseessä on tuotevirheen aiheuttama palautus. Tuotevirhetilanteessa yritys korvaa toimituskulut edullisimman toimitustavan mukaisesti. 


Kun tuote palautetaan, se on lähetettävä hyvin pakattuna ja käyttämättömänä. Emme ota vastaan vajaita tai huonosti pakattuja tuotteita. Tuotteen korkki ei saa olla avattu eikä tuotetta saa olla käytetty. Mikäli käyttöönotettu tuote palautetaan, on yrityksellä oikeus veloittaa asiakasta virheellisen palautuksen aiheuttamista ylimääräisistä posti- ja käsittelykuluista ja olla palauttamatta kauppahinta virheellisesti palautettujen tuotteiden osalta. Mikäli palautuslähetys on pakattu riittämättömin pehmustein ja sisältö on rikkoutunut, vahingoittuneita tuotteita ei hyvitetä.

Lähetyksen noutamatta jättäminen Postin noutopisteestä tai muusta lähettäjän valitsemasta toimituspaikasta ei oikeuta ilmaiseen palautukseen, kuten ei myöskään palauttaminen ilman erillistä peruutusilmoitusta asiakaspalveluun. Paketin noutamatta jättäminen oikeuttaa Yrityksen vähentämään palautettavasta summasta ylimääräiset postitus- ja käsittelykulut toteutuneiden kustannusten mukaan. Lähettäjällä on oikeus laskuttaa nämä kustannukset vastaanottajalta toimituksen jälkeen maksutavasta riippumatta.

Käsittelemme palautukset aina reilun pelin hengessä ja kuluttajansuojalainsäädäntöä noudattaen.

Tarkemmat palautusohjeet saat ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme emmituote@gmail.com

Palautusosoite:

Dentia

Versotie 9

60510 Hyllykallio


YLEISTÄ VERKKOKAUPASTA 

Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

TILAAMINEN JA TILAUSVAHVISTUS 

Pääsääntöisesti tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.ekologiset.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, asiakastiedot, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen antamisesta tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimituskuluihin ja palveluehtoihin.

TOIMITUSAIKA 

Toimitusaika 2-5 arkipäivää.  Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan asiakkaalle erikseen.

HENKILÖKOHTAISET TIEDOT

Henkilökohtaisten tietojen lähettäminen verkkokauppamme kautta määräytyy tietosuojakäytäntömme mukaisesti. Dentia käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

ERIMIELISYYDET

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)

TOIMITUSEHTOJEN MUUTOKSET

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitus- ja maksuehtoja. Asiakkaalla on velvollisuus ennen tilaustaan tarkastaa kulloinkin voimassa olevat toimitus- ja maksuehdot. Jos sinulla on kysyttävää toimitus- tai maksuehdoista, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai verkkokauppamme yhteydenottolomakkeen kautta.